Який мотоцикл вибрати для початку?
Який мотоцикл вибрати для початку? Це питання. Це має бути легкий двотактний (2Т) або важчий чотиритактний (4Т)? Багато з вас стикаються з такою дилемою, коли мають намір "перейти" до вищого класу або нарешті вирішити придбати перший у своєму житті справжній, високопродуктивний позашляховий мотоцикл. Ви можете купити кросовий мотоцикл львів прямо зараз по приємній ціні.
Рішення серйозне, бо мотокрос та ендуро - це не гра в пісочницю, а екстремальний мотоцикл! Цей вид спорту може виявитися небезпечним при лікуванні бравадою та без належної підготовки. Це також може забезпечити величезну радість і задоволення, недосяжне в будь-якій іншій дисципліні, за умови, що справа буде правильно розглянута. Ця стаття призначена скоріше для людей, які вже мають певний досвід роботи з мотоциклами. Якщо ви збираєтеся перейти на 125 2T або 250 4T, вам слід врахувати кілька аспектів.
Зріст і вага
Найголовніше - це ваш фізичний стан - тобто зріст і вага. Ви повинні почувати себе спокійно на своєму новому велосипеді. Тільки тоді ви зможете їздити швидко та безпечно. Добре, коли ти можеш самостійно дістатись ногою до землі і почуваєшся впевнено під час виконання маневрів, наприклад, поворотів або стрибків. Ви і велосипед (звичайно, через деякий час) повинні бути одним цілим. Ви просто повинні це відчути.
Розпал - ще один важливий елемент. Ефективний велосипед, як правило, не має стартера, лише удар. Чим менша ємність, тим простіше. Звичайно, мотоцикл з 2Т-двигуном загоряється набагато швидше, навіть коли він знаходиться в передачі. Це важливий момент, оскільки стрільба може справді доставити багато клопоту. Мотоцикли 4Т можуть бути примхливими. Приблизно з 2010 року на ринку з'явилося більше 4T велосипедів з уприскуванням, а деякі компанії, такі як KTM, стандартно додають стартер - це, безумовно, значно полегшує ситуацію.
Навички та досвід
Якщо ви новачок (у вас ніколи раніше не було високопродуктивного кросу чи ендуро), я рекомендую вибрати 2T, і бажано місткістю не більше 125 куб. Чим молодші та легші ви, тим меншою має бути ємність. Якщо ви гонщик, і ви вже провели багато годин на трасі, то найкращим вибором буде, мабуть, мотоцикл з двигуном 4Т. Характеристики двигуна роблять його швидшим, ніж 2T, і гравці нещодавно вибрали цей варіант. Перевага особливо помітна під час стартів та поворотів.
Для любителів, особливо початківців, я рекомендую 125 ccm 2T, можливо 250 4T. Двотактний технічно трохи більш вимогливий, тому вам слід підібрати кілька хороших навчальних звичок. Повністю не радимо використовувати 250 куб. См 2Т і площу. 400 куб. См 4Т, оскільки вони мають величезну потужність, і важче навчитися правильній техніці водіння. Мотокрос - дуже вимоглива дисципліна. Хвилинка неуважності, відсутності концентрації уваги та втоми може призвести до того, що "монстр" випаде з ваших рук ... та ґрунту. Іноді може сильно зашкодити!
Перехресні робочі витрати
На жаль, мотокрос - дорогий вид спорту. Вибираючи мотоцикл, слід враховувати не тільки витрати на придбання, але і подальше технічне обслуговування. Зазвичай мотоцикли 2Т (нові та вживані) коштують на кілька тисяч дешевше (приблизно 10-30%). Експлуатаційні витрати відрізняються лише в частині двигуна. Здається, мотоцикли 2T дешевші в обслуговуванні, якщо порівняти 1: 1, тобто 250 2T та 250 4T. На практиці таке порівняння мало що представляє, оскільки це два різні класи. Швидше, слід порівняти 125 2T та 250 4T, оскільки вони не тільки змагаються разом, але мають однакову потужність (приблизно 38-40 KM) і призначені для людей зі схожими навичками. Тут експлуатаційні витрати будуть подібними, за умови, що чотиритактний мотоцикл не здивує нас (або ми будемо) відмовою головки, що разом з аксесуарами є найдорожчою механічною системою двигуна.
Якщо ви любитель і не готові до подвигу, і хотіли б навчитися самостійно обслуговувати мотоцикл, оптимальним вибором, принаймні на початку, буде 2T.
Позашляховий мотоцикл
Мотоцикл з двигуном 2Т простіше (а іноді і дешевше) обслуговувати. Особливо для людей, які не навчені аркані механіки. Поводження з мотоциклом 4Т не дуже складне (як правило, крос-мотоцикли та мотоцикли з ендуро прості в побудові), але деякі операції, такі як регулювання клапанів, заміна ланцюга ГРМ або поршня, повинні виконуватися кимось досвідченим це поле. Як я вже згадував раніше, різниця в керованості полягає головним чином у двигуні. У двигуні 2Т деякі ремонти не потрібні, і поршень можна замінити через деякий час. Звичайно, якщо ви сумніваєтеся, краще зв’язатися з веб-сайтом і не намагатися це з’ясувати самостійно. Завжди, завжди, ви повинні мати сервісну книжку (інструкцію) для певного типу мотоцикла.